«حسن-چراغ-چشم»-سرپرست-تامین-اجتماعی-بندرکیاشهر-شد<-span><-span><-p> " /> «حسن-چراغ-چشم»-سرپرست-تامین-اجتماعی-بندرکیاشهر-شد<-span><-span><-p> " />
کد خبر : 6857 تاریخ انتشار : ۲۷اسفند ۱۴۰۱ ساعت 16:35

«حسن چراغ چشم» ،سرپرست تامین اجتماعی بندرکیاشهر شد


	«حسن چراغ چشم» ،سرپرست تامین اجتماعی بندرکیاشهر شد

در حکمی از سوی مدیرکل تامین اجتماعی گیلان ، «حسن چراغ چشم» مسئول وصول حق بیمه شعبه آستانه اشرفیه به عنوان سرپرست جدید تامین اجتماعی بندرکیاشهر منصوب شد.
به گزارش نیمرخ گیلان/ به دنبال نائل گردیدن رئیس پیشین تامین اجتماعی بندرکیاشهر به افتخار بازنشستگی ، طی حکمی از سوی «علی حسین نژاد» مدیرکل تامین اجتماعی گیلان ، «حسن چراغ چشم» مسئول وصول حق بیمه شعبه آستانه اشرفیه به عنوان سرپرست تامین اجتماعی بندرکیاشهر منصوب شد.
حسن چراغ چشم دارای مدرک کارشناسی ارشد و 23 سال سابقه کاری بوده و در شعب شهرهای مختلفی همچون رودسر ، لاهیجان و آستانه اشرفیه خدمت نموده است .
در متن حکم ابلاغی نامبرده آمده است :
نظر به تعهد ، تخصص و تجارب جنابعالی و با عنایت به دستورالعمل تفویض اختیار از سوی مدیرعامل محترم سازمان و شیوه نامه ارزیابی و انتصاب مدیران ، به موجب این حکم به عنوان سرپرست تامین اجتماعی بندرکیاشهر منصوب و منتقل می گردید .
امیدوارم با توکل به خداوند متعال و توسل به ائمه اطهار و رعایت ضوابط قانونی و شرعی و امانتداری ، با استفاده از ظرفیتها و توانمندیها در راستای نیل به اهداف سازمانی و صیانت از حقوق شرکای اجتماعی تلاش نمائید .

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید