کد خبر : 13985 تاریخ انتشار : ۱۴تیر ۱۴۰۳ ساعت 14:44
مدیر کل تامین اجتماعی استان گیلان :

۴۰ درصد جمعیت شهرستان رودسر تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارند

40 درصد جمعیت شهرستان رودسر تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارند

مدیر کل تامین اجتماعی گیلان در ادامه فرایند بازرسی های نظارتی به منظور پایش روند خدمت رسانی ، از شعب رودسر ، کلاچای و چابکسر بازدید و با کارکنان و مراجعین دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش نیمرخ/«کیوان مرتضوی» در این بازدیدها و دیدارهای صورت گرفته با همکاران  اظهار داشت : رودسر و رودبار تنها شهرستانهای استان هستند که به واسطه گستردگی جغرافیایی و پراکندگی جمعیتی ، تامین اجتماعی در آنها سه شعبه فعال دارد.
وی با بیان اینکه در مجموع سه شعبه چابکسر، کلاچای و رودسر بیش از 23 هزار بیمه شده اصلی و افزون بر 9 هزار مستمری بگیر به اتفاق افراد تبعی خود تحت پوشش هستند، افزود: حدود 40 درصد جمعیت شهرستان یعنی بیش از 63000 نفر توسط این سه شعبه خدمت رسانی می شوند.
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در این بازدید موضوعات مختلفی همجون روند گسترش پوشش بیمه ای به اقشار مختلف در قالب طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی ، تعیین تکلیف دیون کارفرمایان ، وضعیت پرونده های مقرری بگیران بیمه بیکاری ، مستمری بگیران و کارگران ساختمانی شهرستان را مورد پیگیری قرار داد و بر تلاش در جهت ایجاد رضایتمندی مطلوب در بین شرکای اجتماعی و تقویت تعاملات تاکید کرد.
شایان ذکر است 1300 کارگر ساختمانی ، 1600 راننده و 250 بافنده و فعال صنایع دستی در این شهرستان تحت پوشش تامین اجتماعی قرار داشته و ماهانه بیش از 90 میلیارد تومان تعهدات به بیمه شدگان و مستمری بگیران شهرستان پرداخت می گردد.
بیمه شدگان و مستمری بگیران تحت پوشش در شهرستان رودسر نزدیک به 5 درصد مخاطبین تامین اجتماعی گیلان را دربرمی گیرند .  

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید