کد خبر : 14122 تاریخ انتشار : ۲۴تیر ۱۴۰۳ ساعت 19:41
مدیر کل تأمین اجتماعی گیلان خبر داد

پرداخت ماهانه ۲ هزار میلیارد تومان تعهدات بیمه‌ای در گیلان

پرداخت ماهانه ۲ هزار میلیارد تومان تعهدات بیمه‌ای در گیلان

مدیر کل تأمین اجتماعی گیلان از پرداخت ماهانه ۲ هزار میلیارد تومان تعهدات بیمه‌ای در این استان خبر داد.
به گزارش نیمرخ به نقل از مهر،«کیوان مرتضوی» با گرامیداشت هفته تأمین اجتماعی اظهار کرد: یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر در سطح استان تحت پوشش تأمین اجتماعی گیلان هستند.
مدیر کل تأمین اجتماعی گیلان از پرداخت ماهانه رقمی در حدود ۲ هزار میلیارد تومان بابت ارائه تعهدات بیمه‌ای در این استان خبر داد و اضافه کرد: ۱,۹۳۰ میلیارد تومان از این رقم را مستمری‌ها تشکیل می‌دهد و مابقی آن شامل مقرری بیمه بیکاری و تعهدات کوتاه مدت از قبیل غرامتها و کمک هزینه‌ها اختصاص دارد.
مرتضوی با بیان اینکه مجموع رقم پرداختی ماهانه مستمری‌ها در سال گذشته به طور متوسط ۱,۳۷۰ میلیارد تومان بوده است، گفت: در سال گذشته مجموعاً رقمی افزون بر ۱۷ هزار میلیارد تومان بابت مستمری‌ها در استان پرداخت شده است.
به گفته وی، تجمیع سامانه‌ها، امکان لحاظ متمرکز، همزمان استحقاق درمان و ایجاد سابقه و کاهش خطاهای کارفرمایی در تنظیم و ارسال لیست از مهمترین نتایج اجرای طرح لیست هوشمند است.
مدیرکل تأمین اجتماعی گیلان همچنین اضافه کرد: در زمینه خدمات ارائه شده به کارفرمایان، حذف سقف پرداخت‌های آنلاین حق بیمه، امکان بیمه پردازی در لیست کارگاه و تقسیط مجدد بدهی‌های تبدیل به حال شده از دیگر تدابیر اتخاذ شده بوده که با هدف روانسازی امور و بهبود فرایندهای کاری انجام پذیرفته است.
مرتضوی با بیان اینکه به دنبال اجرای طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی در یکسال اخیر حدود ۳۰ هزار نفر به جرگه بیمه شدگان اصلی تأمین اجتماعی گیلان در این گروه پیوسته‌اند، گفت: زنان خانه دار و دختران مجرد، دانشجویان و کسبه و بازاریان اصلی ترین مخاطبان این طرح هستند.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید