کد خبر : 14212 تاریخ انتشار : ۳۱تیر ۱۴۰۳ ساعت 23:01
«عباس نژاد» عضو شورای شهر رشت:

عملکرد سازمان سرمایه گذاری شهرداری رشت اقناع کننده نیست

 عملکرد سازمان سرمایه گذاری شهرداری رشت اقناع کننده  نیست

عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: عملکرد سازمان سرمایه گذاری شهرداری رشت اقناع کننده نیست و در این حوزه شهرداری مردود است.
به گزارش نیمرخ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای شهر رشت ،«مسعود عباس نژاد» عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه برای روکش آسفالت جاده لاکان ردیف اعتبار ملی اختصاص داده شد، اظهار کرد: متاسفانه به علت بی توجهی شهردار و معاونت عمرانی شهرداری رشت این اعتبار ملی در حال از بین رفتن است .
 وی با مخاطب قرار دادن ناصر عطایی رئیس سازمان سرمایه گذاری شهرداری رشت افزود:  ماهیانه حدود سه میلیارد تومان بابت پرداخت حقوق و... برای سازمان سرمایه گذاری شهرداری هزینه می شود ولی هنوز قرار داد یک پروژه 50 میلیارد تومانی نیز در این سازمان منعقد نشده است.
عباس نژاد با بیان اینکه مردم همان طور که به ما رای داده اند در صورت کم کاری گلایه های خود را نیز اعلام می کنند، گفت: حتی یک خیابان نیز در رشت با مشارکت سرمایه گذار اجرایی نشده و باید بگویم سازمان سرمایه گذاری با این عملکرد مردود است.
 وی با تاکید به اینکه گویا شهردار رشت در حوزه سرمایه گذاری هیچ دغدغه ای ندارد، افزود: چنانچه تا یک ماه آینده وضعیت ورودی شهر رشت از سمت جاده تهران به سرانجام نرسد، حتی اگر  تنها باشم، بر علیه شهردار رشت طرح سئوال می کنم .
عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه عملکرد سازمان سرمایه گذاری شهرداری رشت ما را اقناع نمی کند، بیان کرد: هیچ کار مشخصی در حوزه سرمایه گذاری انجام نشده  و اعضای شورای شهر رشت بودجه یکهزار میلیارد تومانی را به چهار هزار میلیارد تومان افزایش دادند و از آن دفاع کردند و برای تحقق آن جنگیدند .
عباس نژاد با بیان اینکه تحقق بودجه طی این سه سال با حمایت و همراهی شورای رشت محقق شد، تصریح کرد: در زمان شروع فعالیت شورای ششم ، زمانی که داشتیم بودجه را به مبلغ دو هزار میلیارد تومان می بستیم، برخی از مدیران شهرداری می خندید ند و می گفتند این بودجه محقق نمی شود، اما حالا شاهد تحقق این بودجه هستیم و پروژه های عمرانی نیز در سطح شهر در دست اجرا است.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید